Често Задавани Въпроси

Оригинални ли са продуктите показани на сайта или реплики?

Всички артикули, които ще откриете в каталога ни са оригинални продукти на съответните търговски марки, доставени от един от най-големите складове за облекла в Европа. За произхода на всяка стока продадена от нас, са получени и издадени съответните платежни документи спрямо текущите законови и нормативни разпоредби.

 

Как да избера подходящ размер?

За да разгледате таблиците с размери за различните продукти, моля натиснете тук.

 

Какво се случва с поръчката ми? 

От създаването си до пристигането при Вас, Вашата поръчка преминава през няколко етапа на обработване:

Първият етап е задаване на поръчката от уеб сайта. След като финализирате своята поръчка, Вие ще получите автоматичен имейл с номера, под който тя е записана в нашата система. Поръчката Ви преминава към статус: "Чака потвърждение".

Следващия етап е потвърждаване. Наш оператор потвърждава наличност на продуктите и подготвя поръчката Ви за заявка към склада. На този етап ще получите обаждане на указания в поръчката телефонен номер, както и потвърдителен имейл. Поръчката Ви преминава към статус: "Потвърдена".

  • Ако с поръчката Ви възникне проблем, ще получите обаждане от нас. След като разрешим проблема според Вашите инструкции ще потвърдим поръчката Ви с имейл.

Третият етап е обработване. Поръчката Ви се заявява в склада, като от този момент нататък промени по нея не могат да бъдат правени. Поръчката преминава към статус: "Обработване", за което ще бъдете уведомени по имейл. Ако след този етап отмените поръчката си преди да сте я получили, следващи Ваши поръчки ще бъдат обработвани само след предплащането им.

Следва етап пътуване. След като поръчката Ви бъде изпратена от склада в Англия, нейният статус ще стане "Пътува към България", за което също ще получите имейл известие. Можете да следите движението ѝ от профила си на сайта.

Следващият етап е подготвяне. При пристигане на Вашата поръчка в София, тя ще премине към статус "Подготвя се за доставка". На този етап нашите служители преглеждат продуктите за несъответствия и подготвят документите на Вашата поръчка за изпращане с куриер. За този статус ще бъдете нотифицирани с автоматичен имейл.

Последният етап е доставка. Поръчката Ви се изпраща с експресна куриерска услуга (и наложен платеж, ако не е предплатена по банка). Статусът ѝ става "Предадена на куриер", за което ще получите обаждане от нас. Очаквайте поръчката Ви да бъде доставена спрямо графика на куриерската служба, за което ще получите SMS от тях. За повечето градове това е на следващия ден.

 

Кога ще получа поръчката си? 

Поръчките се доставят от Англия в рамките на 7-10 дни. При задаване на поръчката сайтът автоматично ще изпише актуалните срокове за доставка. Ние винаги се стараем да спазваме долната граница на указаните срокове.

 

Каква е цената на доставката? 

Доставката от Англия на поръчки на стойност над 90лв и под 5кг е безплатна.

За поръчки на стойност под 90лв и до 5кг клиентите ни ползват преференциална цена за доставка с фирма Спиди - 4.99лв.

За обемни и тежки поръчки (над 5кг) цената се изчислява допълнително.

 

Коя куриерска фирма ползвате?

Доставките на територията на България се извършват по договор с фирма Спиди, според който клиентите ни ползват преференциални цени.

 

Мога ли да взема поръчката си от вашия офис? 

За съжаление, офисът ни е административен и не е пригоден за работа с клиенти. Ако желаете, бихме могли да доставим поръчката Ви до офис на куриер, от където да я получите в удобно за Вас време.

 

Как ще заплатя поръчката си? 

За момента предлагаме три метода на заплащане:

Наложен платеж - Заплащате дължимата сума на куриера при доставка. Този метод е валиден само за поръчки на стойност до 500лв.

Дебитна / Кредитна карта - Можете да заплатите или капарирате своята поръчка чрез сигурен терминал на БОРИКА, с вашата Visa или Mastercard.

Банков превод - Ако желаете да заплатите сумата по банка, моля имайте предвид, че това трябва да стане до три дни след създаването на поръчката, тъй като отразяването на Вашето плащане в системата отнема време. Ако поръчката Ви пристигне в България преди плащането да се е отразило при нас, има вероятност тя да бъде изпратена към Вас с наложен платеж и така да се получи дублиране.

За заплащане по банков път ползвайте следните банкови данни:

Уникредит Булбанк
IBAN в лева BG43UNCR70001520106860
BIC: UNCRBGSF
Титуляр: Онлайн Трейдинг ООД

 

Мога ли да прегледам поръчката си преди да я заплатя?

Да, можете. Опцията "преглед и тест" е включена за всички пратки, но имайте предвид, че при отказ да получите поръчката си, ще трябва да заплатите за нейното връщане към нас. В случай, че след като сте закупили даден продукт, по една или друга причина Вие не сте удовлетворени от него, имате право, гарантирано със закон, да го върнете обратно към нас в рамките на 14 дни от получаването. Повече информация за това може да прочетете по-долу.

Спазвайки законите на страната, за всяка покупка ние издаваме фискален бон (касова бележка), който гарантира правата Ви и въз основа на който може да предявите претенции към нас според Закона за Защита на Потребителя (ЗЗП), тъй че няма опасност преднамерено да Ви изпратим нещо, което не желаете да получите

 

Мога ли да върна закупените продукти и как?

Разбира се, това е Ваше право като потребител пазаруващ чрез Интернет, което е гарантирано от Закона за Защита на Потребителя. В случай, че имате проблем с продукта или сте неудовлетворени от него по една или друга причина, имате право да го върнете към нас в 14-дневен срок, стига да е запазен неговия търговски вид. Това означава, че продукта не трябва да бъде ползван или зацапан, да не е стоял в помещение с цигарен дим (или друга силна миризма) и да не са премахнати неговите етикети.
Имайте предвид, че транспортните разходи по връщането на продукта са за Ваша сметка. Те се поемат от нас единствено в случай на фабричен дефект или пропуснато от нас несъответствие.

Изпратете своята ракламация на адрес: гр. София, ул. “Източна тангента" №102, за Онлайн Трейдинг. Не забравяйте в обратната пратка да приложите и документите от покупката (касов бон)!

След като получим Вашата обратна пратка, ние ще възстановим сумата, която сте заплатили за върнатите артикули. Това може да стане по два начина:

  1. Бихме могли да възстановим сумата по банка, като за целта е необходимо да предоставите банкова сметка на Ваше име. След като извършим плащането ще бъдете уведомени за това с SMS и автоматичен имейл.

  2. Сумата може да бъде оставена като кредит на Вашия профил в магазина, който да бъде приспаднат от следваща Ваша поръчка. Този вариант е удачен в случай, че искате да замените върнатия размер или продукт с друг, или имате намерение отново да пазарувате от нас в бъдеще.

 

Имате ли магазин, където мога да видя и пробвам продуктите?

Тъй като продуктите се доставят от Англия специално за Вас няма как да ги видите предварително. Нашият офис е административен и в него не се държат наличности от артикулите публикувани в каталога.
В случай, че имате проблем с някой от поръчаните от Вас продукти или не Ви харесва как изглежда в действителност, Закона за Защита на Потребителя Ви дава право да го върнете към нас в 14-дневен срок.

 

Доставяте ли в чужбина?

За съжаление, поради технически и други пречки към момента не предлагаме опция за доставка извън територията на България.

 

Мога ли да получа фактура за покупката си?

Разбира се. Единственото, което е необходимо да направите е да отметнете, че желаете да получите фактура при създаването на поръчката си и да попълите данните на фирмата.
В случай, че опцията за издаване на фактура не е отметната или данните на фирмата не са попълнени ще получите само касов бон.

 

Защитени ли са личните ми данни, които предоставям при поръчка?

Разбира се. Онлайн Трейдинг ООД е регистриран администратор на лични данни съгласно ЗЗЛД под рег. номер 365660
Данните, които ни предоставяте (имена, адрес, телефон и др.) се използват и предоставят само и единствено за дейностите пряко свързани с обработката и доставката на Вашата поръчка. Достъпът до тези данни се ограничава до нашите оператори, както и операторите на куриерската фирма извършваща доставката. Данните могат да бъдат предоставени на органите на реда, в случай на злоупотреби или течащо разследване, ако те бъдат изискани по надлежния ред.

Обади се Пиши ни